söndag 6 oktober 2013

Avslutar vecka 40 med ett mellanmål på nybakat Bagel

Avslutar denna vecka med en utmaning från Anna-Karin i Karins kök att baka Bagels, som var denna veckas utmaning i Hela Sverige bakar.
Vecka 40

Måndag
Tisdag
Ananaspaj
Inspirerad av Dessertmästarna
så la jag även ut 3 efterrätter från
Min Lilla Kokvrås samling
 
Torsdag
Ett annat inspirerande program är Hela Sverige bakar
och jag bjöd på 7 sorters kakor
 
Fredag
Kanelbullensdag
 
Lördag
Tipsade om 3 energirika mellanmål
som även passar till vickning

Söndag
Återblick på veckan som gått
och ett mellanmål på nybakat Bagel
 

2 kommentarer:

  1. Det är så himla gott med bagels har funderat länga på att göra med det blir aldrig av!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag inte blivit utmanad hade jag nog i ärlighetens namn inte gjort dem och blev glatt överraskad när de blev så goda :)

      Radera