måndag 9 december 2013

Utlottning av boken Julgodis

Det lackar mot jul och så här års känner jag mig lite extra givmild och generös så jag tänkte lotta ut en julbok full med smaskiga julgodisrecept, nämligen
För att vara med i utlottningen av boken vill jag att du lämnar en kommentar varför just du skulle bli glad för att få denna bok. Kom ihåg att även lämna en mail-adress, då jag kommer att kontakta vinnaren via mail efter tävlingens slut.
 
På självaste Lucia 13/12 kl. 20.00 dras den lycklige vinnaren.

Lycka till! :)

6 kommentarer:

  1. Jag skulle bli jätteglad om jag vann den boken, och det skulle ju även släkten som kommer till jul, som älskar godis. Jag känner att jag behöver inspireras till att laga lite nya sorters julgodis.
    / Siv

    SvaraRadera
  2. Hej! Det skulle vara jätteskoj att vinna boken, jag vet precis vem skulle få den av mej till jul!
    Kram från Nanne

    SvaraRadera
  3. Vi har en tradition av att göra julgodis (kallat götter här) i familjen. Men nu när jag small i den berömda väggen känns det tveksamt om jag kommer orka med. Så om jag vinner boken ska jag ge den till mina älskade trollungar och säga "Välj vad ni vill göra, jag hjälper till men ni bestämmer!" och se vad det blir för nya götter på årets julbord.

    SvaraRadera
  4. Skulle vara så kul att vinna boken för att inspireras ytterligare till att göra eget gott till jul. Hoppas, hoppas, hoppas...
    //Petra

    SvaraRadera
  5. Av alla sorters böcker i vår stora receptsamling saknas en med enbart inspiration till mumsigt julgodis, därför skulle vi gärna vilja vinna den här. Söker recept på marmeladgodis som påminner om Fazers gröna kulor, vem vet om det finns i denna bok?

    (livsnjutarnasgourmetkok@hotmail.se)

    SvaraRadera
  6. Är verkligen helt värdelös på att baka, knappt någon på mina konstiga experiment vill smaka. Behöver en del hjälp på traven, för att inför julen sänka de skyhöga kraven!

    SvaraRadera