onsdag 16 juli 2014

Lavendeln blommar

När jag inte har någon idé om vad jag ska skriva om här på bloggen brukar jag gå tillbaks i tiden och se vad som hände och vad jag skrev om för ett år sedan. Idag kan jag konstatera att för exakt ett år sedan, så när på en dag, gick jag på semester. Härliga känsla :) Minns att det var en kort semester, bara två veckor pga att jag just börjat mitt nya jobb, och att vi hade oerhörd tur med vädret dessa två veckor. 
Idag är det andra tongångar, sitter här i ottan med en kopp kaffe och förbereder mig för en ny dag på jobbet. Gör mig faktiskt inte så mycket, jag trivs på mitt jobb, har haft en härlig semester på fantastiska Santorini och snart ska jag ha ytterligare en vecka semester. Livet rullar på! För övrigt blommar lavendeln något makalöst nu, och doftar så gott. Klicka på länken för lavendeltips Torkad lavendel i knippe.


Önskar er en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar