måndag 2 oktober 2017

Rosa bandet 2017


Så har det då blivit oktober månad och den årliga Rosa bandet-kampanjen drar igång. En kampanj väl värd att uppmärksamma.
Och naturligtvis vill jag hjälpa till och dra mitt strå till stacken. 
Mitt sätt att stödja Rosa bandet och cancerforskningen blir att skänka 1 krona per lämnad kommentar här på bloggen under den rosa månaden. Naturligtvis kommer jag även räkna mina egna kommentarer/svar till er.
Så hjälp mig hjälpa och bombardera mig med kommentarer, hejarop och frågor som jag är tvungen att svara på. Tillsammans kan vi göra skillnad! Kram Birgitta

2 kommentarer:

  1. Självklart ska vi bidra till Rosa bandet kampanjen! Köper allt i butikerna som är rosa just nu.
    Kram Nadja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina kommentarer👏
      Blir några extra slantar till den så viktiga cancerforskningen 🤗
      Kram Birgitta

      Radera